آخرین اخبار
کد مطلب: 80522
شکست بلندقامتان ايران از مدافع عنوان قهرماني
تاریخ انتشار : 1393/06/09
نمایش : 1565
تيم ملي بسکتبال کشورمان در نخستين ديدار خود در هفدهمين دوره جام جهاني بسکتبال تن به شکست داد.

به گزارش سلام لردگان، تيم ملي بسکتبال ايران اولين مصاف خود در رقابت هاي جهاني را مقابل اسپانيا در شهر گرانادا را با شکست آغاز کرد.

 

صمد نيکخواه بهرامي، حامد حدادي، اوشين ساهاکيان، مهدي کامراني و حامد آفاق ترکيب شروع کننده ايران در مصاف با اسپانيا بودند.

 

سوت شروع بازي با حمله ايران همراه بود که امتيازي در بر داشت و توپ دست اسپانيا افتاد و گسول کاپيتان اين تيم موفق شد با دو پرتاب پنالتي اولين امتياز اين بازي را به نام خود ثبت کند و در ادمه بازي مهدي کامراني با يک پرتاب سه امتيازي ايران را  3 بر 2 پيش انداخت و بعد از ان نيز صمد نيکخواه بهرامي با يک سه امتيازي ديگر امتياز 6 را براي ايران کسب کرد اما بازيکنان قدرتمند اسپانيا در ادمه موفق شدند اختلاف بازي را به سود خود افزايش دهند.

 

در اين شرايط مهدي کامراني با نفوذ هاي خود و پرتاب راه دور بيشترين امتياز را براي ايران کسب کرد. کوارتر نخست بازي با دو امتيازي که گارد راس ايران وارد سبد اسپانيا کرد با نتيجه 18 بر 27 به سود اسپانيا به اتمام رسيد.

 

کوارتر دوم بازي مهدي جمشيدي يکي از بازيکنان جوان و خوش آتيه تيم ملي ايران با ورود به داخل زمين با يک اقدام دو امتيازي و يک پرتاب پنالتي اختلاف بازي را به عدد 6 رساند.

 

حامد حدادي در اين تايم از بازي با يک اسلم دانک امتياز 22 را براي ايران کسب کرد. بازيکنان اسپانيا با دفاع خوب خود و مهار بازيکنان ايران در زير حلقه اجازه پيش روي بيشتر را به بازيکنان کشورمان ندادند و نيمه اول در انتها با نتيجه 48 بر 33 به سود ميزبان اين دوره از مسابقات جام جهاني به پايان رسيد.

 

در کوارتر سوم بازي بهنام يخچالي با يک پرتاب سه امتياز ي در مقابل امتياز 61 اسپانيا امتياز ايران به عدد 41 رساند. برادران بلند قامت گسول روي حلقه به همراه رودريگز با پرتاب هاي پيراموني موفق خود عامل برتري تيم ملي اسپانيا در ديدار مقابل ايران بودند. کوارتر سوم بازي با توپي که يخچالي وارد سبد اسپانيا کرد با نتيجه 50 بر 70 به پايان رسيد.

 

در کوارتر چهارم با اتمام وقت هاي قانوني بازي، بازيکنان اسپانيا با حضور همزمان برادران گسول دو سنتر قدرتمند خود در زمين موفق شدند با نتيجه 90 بر60 به برتري برسند.

 

مهدي کامراني با 18 و حامدحدادي با 15 امتياز بيشترين امياز را براي تيم ملي ايران کسب کردند.

 

در ساير نتايج روز نخست مسابقات جام جهاني در گروه A تيم برزيل با نتيجه نزديک 65 بر 63 مقابل فرانسه به برتري رسيد و صربستان نيز با نتيجه 85 بر 64 مصر را با پيروزي از پيش رو برداشت.

 

تيم ملي ايران ساعت 20:30 امروز يکشنبه 9 شهريور ماه دومين ديدار خود در جام جهاني را مقابل برزيل برگزار مي کند.
منبع. جام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس